vinnare av melodifestivalen

Jaa vi får väl säga grattis till Malena Ernman, hejade inte på henne men hon funkar väl, ?
Låten är faktiskt ganska så cool haha (:
Det är väl kul med något nytt också, men tycker inte opera passar i melodifestivalen.
Jag hejade på typ EMD, Agnes och Alcazar!
Men jag tror Malena kommer långt men jag tror inte att hon vinner,
eller jag vet ju inte precis vilka låtar dom andra länderna har men aja..

Vilka hejade ni på ?
Tror ni att Malena Ernman kommer vinna Euro Vision song contest ?
Borde någon annan vunnit ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nej, jag tycker EMD borde vunnit !

2009-03-15 @ 00:15:30
Postat av: Anonym

hon som vann SÖÖÖÖG!!

2009-03-15 @ 10:31:04
Postat av: Louisa

Jag hejade på EMD och måns, nån av dom borde vunnit !

JAg tror faaaan inte att malena kommer vinna EVSC ! :(

2009-03-15 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0