vi har alltid kul!

Hej, är tillbaka från stan!
Vi hade skit, skit, skit roligt!, va så länge sen jag träffa alla dom där,
förutom louisa och clara typ, men alla andra har jag inte sett sen jullovet typ!
Iaf så åkte jag och louisa till stan direkt, för hon va seg , så vi hann inte åka till kista.
Vi mötte grabbarna på plattan och chillade typ med dom och prata och så,
sen efter typ 20 min kom clara, amanda, madelejne, maria, pao och evelyn.
Vi typ eh, dansade mitt i plattan (?)
Haha, sen så gick vi runt bara, sen åt vi på donken,
Satt där i donken och prata och skratta typ, hade på musik med högtalare å allt,
typ kaosade där, alla kollade på oss, och en tant ba; tyst snorungar!
Rasmus baa TYSST SJÄLV DIN BITCH, hon blev typ ledsen och gick sen xD
Haha, sen så drack vi typ 4 stora flaskor cider, (:
åsså flummade vi typ runt haha, vi körde sanning eller konka också.
Inte för att va töntiga eller nått men vi hade tråkigt.
Jag va tvungen att leka fett dum, vi liksom stog mitt på plattan och jag skulle fråga
en person vart plattan ligger, haha fett pinsamt !
Och Louisa skulle springa och krama en skit het kille och ba; där är duu!
Hon gjorde det också hhahaha, han blev typ jätte förrvirad xd
Aja, ni kommer nog inte orka läsa mer så jag ska nog sluta skriva haha,
iaf va det en tjej som trodde jag va 17 år , fett konstigt ?
asså hon va typ full, och hon började prata med oss, och hon ba; är ni 17 eller 18 haha :P

Men nu ska jag äta chips och kolla på film, ska kolla på 40 days and 40 nights, hann ju inte se den igår,
Hoppas ni har haft en rolig lördag, min ägde allt thihiih !



jag och louisas skor :P ?

Sorry för det vita fyrkant grejsen men Lollo ville inte va me :/

Hahah luffare. Ja vet man ser typ inget, xD

Eh ? det är typ någon? som typ dricker cidern tror ja xd ?

Eh haha en gammal bild på aah ja vette fan men tog den från eves mobil :D


Vi tog ju inte precis värdens bästa bilder, men asså sorry, men vi hade så kul så jag glömde bort att ta bilder! :(
Men aja , puss puss, sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0