trött :O

Har pluggat lite lite och ätit och så, ska nog gå och lägga mej snart, jag är redan trött ? Jag trodde jag skulle somna 2 i natt kanske, men det är bara bra för då orkar jag gå upp imorgon !
Förlåt för dåligt och tråkigt bloggande idag, utan bilder och typ inga inlägg!, men hittar inte min mobil så kan inte ladda ner några bilder till datan tyvär och idag har varit så tråkigt så visste inte vad jag skulle skriva om, men fortsätt läsa min blogg, ska nog göra ett löfte att alltid skriva 5 inlägg minst om dagen om jag inte är typ bortrest eller nått. Men nu ska jag fortsätta kolla på Grey's Anotomy, puss på er !


Kommentarer
Postat av: Kristofer (a.ka. krisse, sexan, krille, naturvännen m.m.)

minst 5 O.o? fett mycke!!!!!! du skulle börja me nanoblogg asså! xD

2009-03-18 @ 21:59:58
Postat av: Nora

haha det är verkligen inte mycket !

Ska ju försöka att skriva ungefär 10-15 :)

2009-03-19 @ 15:32:11
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0