tråkigtt

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass?
typ 27 tror jag,
2. Känner du några som röker? jaaa..
3. Känner du någon som knarkar? haha nej, hoppas inte de :O
4. Hur många är ni i eran familj? bara jag och mamma, men har halvsyskon som inte bor med mej.
5. Har ni några husdjur? ja, en kanin :)
6. Känner du någon som dött? Ja.

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? 
aa
2. Hur många vänner har du? hmm inte för att jag räknar hur många vänner jag har ..
3. Hur ser dina bästa vänner ut? olika
4. Vilket kön är oftast snällast? båda.
5. Tycker du om dina vänner? ofc, dom är mitt allt !

MUSIK
1. Vad är musik?
allt !
2. Vad lyssnar du på? house och typ r&b
3. Vad är dålig musik? hård rock,och rock !
4. Har du något favoritband? nej inte precis.
5. Vilken musik är bäst att dansa till? det är olika, men oftast kanske öh reggaeton, house, techno typ :)

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös?
ibland
3. Röker du? Nej
4. Har du någon gång försökt begå självmord? NEJ !
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? nej tror inte det, men har ju gråtit på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0