töntar




Asså egentligen förtjänar du inte ens ett inlägg men jag blir jätte trött nu asså, du och din kompis ''nån som vet'' har hållt på hela tiden. Asså ni verkar ju seriöst inte ha något liv? Bara sitter och komenterar alla mina inlägg. Har ju tagit bort kanske 100 av era komentarer för det är sjukt onödiga komentarer asså, som t.ex den där uppe. Asså du verkar inte veta vad ordet fjortis betyder? Fjortis är intee när man sminkar sig. Jag sminkar mej.. och? Betyder det att jag är fjortis? eeh nej skulle inte tro det.. Asså det är inte precis så att jag sminkar mej överdrivet mycket? Jag har mascara, brunkräm och rouge ibland, wow ! Fett synd.. bara för du inte vet hur man sminkar sig eller? Eller är du så ful även med smink? Jag ser ju på IP numret att det är du som har komenterat.. typ; klart nora röker... och typ, aa alla. Haha asså imorgon eller idag ska jag fan lägga in en sista bild på när jag va fjortis och en hur jag är nu. Du vet inte vad fjortis är, men lite skillnad kommer du nog se, annars måste du kanske ta och skaffa glasögon.. eller ännu bättre, ögon ? 

Asså jag tror jag vet vilka ni är... ni bor i 164 huuh ? Ni går i akallaskolan, har jag rätt? Isf vet jag precis vilka det är HAHA! Fett synd säger jag en än gång.. 
Komentera mer om ni vill töntar men nu har jag gjort så att jag måste godkänna alla komentarer innan alla kan se dom i bloggen, och om jag inte tycker det var speciellt nödvändig komentar tänker jag inte godkänna den.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0