tjenixen ! ? XD

Hejsan, asså jag var på promenad, då ringde Louisa och sa att hon och hennes kompis va i solna,
så jag åkte dit och träffade henne och hennes kompis josefine,
vi hade as kul!
En kille kom typ fram till oss och baa tjenixen pixen !
Vi började typ as garva fett länge, !
Fett dålig humor jag vet hahahaha ! xD
Men det va så synd för att han trodde vi va några andra !
Iaf så ehm ja, vi gick runt och så.
Louisa köpte en skit god parfym, typ Lauf Laruen eller hur det stavas,
och Jossan köpte 1 linne och en typ midjekjol på gina, och typ jeans tajts :)

Själv så köpte jag en ny Dream matte ( foundation ) men ska lämna tillbaka den imorgon för jag såg att den kostade 100 kr på H&M, det är bara 35 kr skillnad men och haha, det är smart!
Sen så köpte jag en typ vanlig rätt fin grå tröja från H&M, och sen en ögonbrynspenna och en asså en ganska liten och billig parfym på H&M.
Här har ni en bild på de jag köpte (= ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0