tips på platt mage?

Nu har jag tränat klart, eller ja, jag gjorde det för typ 20 min sen kanske,
har suttit och kollat lite mer på google om hur man får smalare lår och rumpa,
det verkar ju som att springa är bäst för att få smalare lår, om man tränar dom så
blir dom fastare bara, då ser dom ju större ut antagligen..
Jag vill ju få lite smalare lår och lite fasta så att dom inte bara är som värsta fettis låren haha :)

Men vet någon nått annat sätt än sit ups för att få platt mage?
För måste ha det till sommar !
KOMENTERA, KOMENTERA, KOMENTERA ! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nog bara sit ups som hjälper ;)

2009-03-13 @ 22:09:09
Postat av: Anonym

yoga, och benlyft, jag gör det, och det funkar;D

2009-03-14 @ 15:19:33
Postat av: Nora

okej, tack ! :)

2009-03-14 @ 16:34:49
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Anonym

sit ups

2009-03-14 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0