tiden går fort

Har suttit och läst min blogg ända från januari, haha jag va ju jätte dålig på att skriva blogg i januari och början av februari. Hade typ aldrig bilder och jag skrev kanske 2-4 gånger om dagen. Kanske inte är bästa bloggaren nu men jag skriver faktiskt typ ungefär 8-11 inlägg om dagen nu och bilder ganska så ofta.

Visst är det roligare när man skriver typ 10 inlägg om dagen ist för 3 st ?

Hm, såg föresten att klockan var halv 2 redan, eller ja snart. Tiden går fort.. ska göra nudelsoppa, kolla på patrik 1.5, sen ska jag panta några burkar och så gå på promenad i en timme kanske. Förhoppningsvis så sminkar jag mej och tar lite bilder när mamma kommer, då kan jag ta hennes mobil för hennes kamera har blixt och allt!
jaja, puss på rumpan haha^^<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0