The house bunny

Hellojsan, förlåt för dålig upptadering, men det har varit en väldigt tråkig söndag, har bara kollat på massa filmer och program hela dagen. Bara för att jag har skrivit så lite dom senaste dagarna så får ni som ett förlåt en mycket bättre blogg imorgon och framåt.. jag ska börja skriva jätte mycket, ha mer bilder på mej som syns bra, jag ska göra videoinlägg som vissa ville, jag ska visa sminket jag använder! Jag kanske gör en tävling någon gång också, jag gör allt för mina kära läsare ! :)

Men nu ska jag kolla på The house bunny, asså jag har ingen aning om vad den handlar om men louisas syster yasmina sa att den var bra så jag laddade ner den igår och nu är den klar, sen går jag nog och lägger mej, puss på er, hoppas ni haft en trevlig helg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0