svar på frågorna

va använder du för smink? :)
Svar: Jadu, jag använder olika faktiskt, men kan lägga in några bilder på vad för smink jag använder i något annat inlägg :)

röker/dricker du ?
Svar: Nej, nej !

Älskar din blogg gumman, kan inte du göra videoinlägg ibland :D ? <333
Svar: Haha, nja vi får se :)
loveu<3

hur många besökare får du varje dag ?
Svar: Asså det är olika men typ 60-120 fast igår fick jag 133 :) !

Kan inte du ha lite mer bilder på dig, aså som syns, inte halvbilder eller typ ja du vet. :)
Svar: Haha ja, jag fattar vad du menar, jo jag ska försöka ta lite mer bilder där jag syns, men är så ful förstår du!
Och jag hatar min panna och min näsa, ! Men ska försöka ;D

vad fick dig att sluta vara fjortis, och vad fick dig att börja ?
älskar din blogg !
Svar: Jag började helt enkelt tröttna på att vara fjortis, och alla typ slutade och så , så jag slutade också! : )
Jag började vara med en tjej jätte mycket och hon började typ bli fjortis och sa typ kan inte vi gå till elverket och se hur det är att vara fjortis för en dag, såå vi gjorde det och då blev hon fjortis och tvingade med mej till elverket några gånger till, sen blev jag lite fjortis, men läs gärna berättelsen om mitt liv som jag kommer skriva imorn, man förstår bättre där hihi ,
Kul att du gillar min blogg:) !


hur många besökare har du varje dag, och ska du köpa löshår ? :) §
ÄLSKAR DIN BLOGG OCKSÅ, FINASTE HEADERN NU :) §
Svar: Jag har olika, men typ från 60-120 kanske, naej, tror inte jag ska köpa löshår meh vi får se! haha tack så mycket, fast jag hatar headern jag har just nu xD <33


Kan inte du göra en berättelse genom ditt liv, från när du va liten till nu, vill veta lite mer om dej :)
Svar: Jag vet inte exakt vad du menar men om du menar att jag ska skriva om nästan hela mitt liv, så visst det kan jag, folk vill väl kanske veta lite om mitt liv antar jag haha, fast det kommer bli ett väldigt långt inlägg! =)


kan inte du visa en bild där du är osminkad xD ?<3333
Svar: Haha nej usch, ser för hemsk ut asså haha, sorry fast vi får se :)


Vilken mascara använder du :O ?
Svar: Jag brukar använda typ 3 st, kan lägga ut bilder på smink jag använder i något annat inlägg! :)


Vem är din bästa kompis ?
Svar: Jag har ingen speciell bästa vän, kanske säger bästa vän till många men man har bara typ 2 bästa kompisar, så jag har nog bara min närmaste :)

Vilken skola går du i ?
Var bor du?
Vilka länder har du varit i ?
jag vet att det är konstiga frågor, men vill veta:) älskar din blogg !
Svar: Jag går i Matteusskolan, det ligger i Odenplan, jag bor i Akalla. Haha jag har inte varit i många länder för jag är ganska flygplansrädd men jag har varit i Finland, Spaninen, Turkiet och Gran canaria, fast det ligger väl typ i spanien. Nejdå, inga frågor är dumma! Tack, kul att du gillar min blogg! :)


hur många gånger har du varit i elverket?

när i 2008 va du fjortis?

jag känner igen dig jätte mycket på dina fjortisbilder, tror jag såg dig på elv, jag va där typ mars, april, maj, 2008 ? :)
Svar: Jaa inte många gånger, har varit i Elverket ungefär 7 gånger tror jag. Jag va fjortis typ från i slutet av mars till typ augusti kanske, fast hade en paus i juli för ville sluta då haha, men började sen i slutet av juli. Mjaa, du såg mej säkert där, ;P


asså vill inte såra dig eller nåt, men hur känns det att inte ha någon pappa ?
Svar: Nejdå, det är bara att fråga på. Ja, asså jag vet inte riktigt, jag har ju en styvpappa och han är som min riktiga faktiskt. Men jag kände inte min riktiga pappa så jätte mycket så jag vet inte hur det skulle vara att ha en riktig pappa precis men det känns väl lite tråkigt ibland, gråter ju ibland när jag tänker på att jag aldrig fick lära känna honom :(


Vilken plattång använder du ?
Svar: eh typ en babyliss från typ Clas olsson eller onoff för typ 500 kr, den är inte speciellt bra men asså jag använder värmeskydd och då blir det plattare typ ;O

har du playahead ? isf vad heter du ? ;)
Svar: Ja det har jag :) jag heter SAHJK' ;D


klart nora röker :D
Svar: haha nädu, det vet nog jag bättre ;) !


Hur gammal är du ? ;P
Haha jag är 13 år, fyller 14 i december :)

Kan du visa en helbild på dig där man ser dig bra :) ?
Svar: Jaa kan jag väl någon gång, men är så ful, men ska försöka ta någon bra helbild ! :)

Vilket smink använder du ? <3
Svar: Som sagt så kommer jag lägga in bilder på mitt smink i något inlägg rätt snart :)!


hur håller du dig i form? :)
Svar: Haha omg, asså jag är väldigt tjock, men tack tror jag hihi:)
Jag gör inget speciellt, jag äter typ vanligt men försöker låta bli för mycket kolhydrater och sånt, men det brukar inte gå speciellt bra. Sen promenerar jag 3 gånger i veckan i typ 40 min, men isf ska man gå fort för annars händer det inte så mycket. Men tro mig, jag håller mig inte speciellt bra i form eller va man ska säga :)



Där har ni svaren på alla era frågor, det var riktigt roligt att svara på frågorna, men en fråga till er..
Tycker ni det var kul med en frågestund, ska jag ha mer såna kanske :) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ! Ha det typ 2 gånger i månaden eller en gång i månaden ;)

2009-03-08 @ 21:54:05
Postat av: e'

Hallå du skrev att du inte röker eller dricker ?

Men igår skrev du att ni drack cider :S

det räknas också som att dricka,



men aa ha frågestund typ en gång i månaden, det är kul :)!

2009-03-08 @ 22:51:14
Postat av: Nora

asså cidern vi drack va 0,7 alkohol i..

Det är ingenting, barn får ju till å me köpa det.. :O

2009-03-09 @ 00:50:57
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0