STUDIEDAAG

Gud va skönt med studiedag, !
Dom flesta är säkert i skolan nu,
själv sitter jag och äter en nyttig frukost,
fullkornsknäckebröd med kaviar och mjölk,
vet inte riktigt om kaviar och mjölk är nyttigt men det är de säkert!
Ska börja vara nyttig från och med idag,
jag måste äta frukost varje dag och det ska vara knäckebröd,
sen måste jag äta lunch med hälften av tallriken med sallad,
och sen om jag blir hungrig vid 4 tiden kan jag äta en macka eller en frukt.
Och efter middagen får jag inte småäta massa saker som jag alltid gör!

Och när det gäller godis... jag får inte äta nått godis förutom på högtider, och jag får äta chips en gång i månaden för som sagt klarar jag mej inte utan chips! Sen får jag inte dricka läsk förutom på högtider för alla säger att man blir godissugen av läsk. Sen måste jag jogga/promenera 3 gånger i veckan i 40-60 min, och göra sit ups varje dag!

På så sätt kommer jag säkert bli smal till sommaren hihiJag kan inte göra smileys


Kommentarer
Postat av: maria

du är redan smal, förstör inte din kropp med att banta :) killar gillar de inte kan jag säga ;)

2009-03-10 @ 19:30:21
Postat av: Nora

Haha tack maria (:

men asså, jag vill bara få en plattare mage och smalare lår. Ska inte banta höhö :)

2009-03-11 @ 06:34:04
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR REDAN SMAL DITT OLLON ;) ! <33333

2009-03-11 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0