Rihanna och Chris ihop igen :S !



Kollade på www.thevoice.se och såg att Chris Brown och Rihanna är ihop igen. 
Asså jag skulle seriöst aldrig bli ihop med honom igen om jag va henne!
Han misshandlade henne ju, så gör man inte. Jag vet ju inte varför han gjorde det men ändå!
Hur kan hon det, shit,.
Egentligen är det rätt åt henne om hon blir misshandlad igen,
men jag skulle nog tycka synd om henne.
Hon förtjänar inte precis att bli misshandlad men jag fattar bara inte varför hon är tillsammans med honom igen.
Jag tycker iaf det är fel, vad tycker ni om att dom är ihop igen ?

Kommentarer
Postat av: Louisa

nejnej jag tycker inte att dom ska vara ihop !

2009-03-05 @ 21:49:48
Postat av: Anonym

omg, tycker inte att dom ska vara ihop fan.

2009-03-07 @ 14:55:53
Postat av: elsa

hon är ju helt störd som blir tsm med nån som slog henne jag skulle aldrig bli det om nån rörde mig.

2009-03-07 @ 15:04:12
URL: http://elsaboyaci.blogg.se/
Postat av: Nora

ja, jag vet!

jag skulle heller aldrig bli ihop med någon som fan misshandlade mej ! :O

2009-03-07 @ 15:09:36
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0