plugga är tråkigt !

Nu har jag kollat lite på room raiders , next och made, och samtidigt pluggat, pluggat, pluggat !
Kan rätt bra nu faktiskt, det är inte så jätte lätt och det är jätte många frågor, men vi får se hur det blir imorgon.
Såg föresten att desperate hosewives börjat idag, ska se på det nu, fast har missat en halvtimme :(
Men får se reprisen, skolan är viktigare än tv haha ;P

Sen ska jag väl plugga lite till kanske, och sen kolla på ''A shot at love with Tila Tequila'', sen så sover jag nog !
Aja , hoppas ni har haft en trevlig dag, det har iaf inte jag.
Mamma och Qim typ småbråkade lite och det var inte speciellt kul .. :(

Jaja, här får ni dagens outfit ;



Jeans leggins; Gina tricot
Vitt linne; Gina tricot
Svart tröja; New yorker
Vit halsduk; Gina tricot
Svarta skor; H&M
Svart jacka; Esprit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0