pantat burkar, och centrum

Nu har Emelie och jag pantat burkar, vi fick 30 kr, sen så fick vi typ 30 till av våra egna.
Vi letade efter något vi ville ha i typ en timme haha!
Det slutade med att vi köpte en varsin Monster, ni vet såna där energi drickor.
Dom är skit goda och det är typ 1,5 kolhydrater eller nått :O !
Men snart så ska vi gå på en promenad mot LIDL, det är typ 1 mil fram och tillbaka :)!

Här får ni några fula bilder som vi tog när vi va påväg till centrum:) ;


Emelie :)

öhm. aa, jag haha =)

Hahah, emelie kastade burkarna (?) XD

Ja vet att ja har tjocka lår,  -.-

Thihiihhi, :D

långa jag och korta emelie hih :)<3

Emelie och jag tränade lite i Team sportia :D

Efter att vi tränat va vi trötta och svettiga ^^

Monster är jätee gott , prova den ;D

Emelie känner sig hemma :D

Euh, det där gillar Emelie! :O xD

Mer bilder får ni om några timmar, nu ska Emelie skriva, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0