msn,

Kan inte sova, sitter bara fast vid msn och playahead!
Thehe, vissa är så lättlurade, !
Men det är ju skönt att veta att sina vänner bryr sig om en!

Nora: Asså duu... <3
Louisa: Jaaa<333
Nora: Jag har börjat eh.. ehm.
Louisa: börjat vadå :O
Nora: Röka ...
Louisa: VAAAAA, OMG, NORA ! SLUTA GENAST! DU FÅR INTE RÖKA, JAG BRYR MIG OM DIG OCH JAG VILL INTE ATT DU SKA FÅ DÅLIGA LUNGOR ELLER DÖ TIDIGT, !!! SLUTA GENAST, GENSAT !
Nora: höhö, jag skämtade :)<33
Louisa: whaaat, omfg , haha du skrämde mig, lova mig att aldrig börja röka eller något som är farligt !
Nora: jag lovar, du får också lova de :)
Louisa: OFC!
Nora: =)<3

Kommentarer
Postat av: sanna

loooll

2009-03-08 @ 16:40:45
Postat av: Nora

vadå lol ?

äkta vän kallas det :)

2009-03-08 @ 17:28:46
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Louisa

lol :S ?

Jag bryr kanske mig om mina vänner hörru !..

2009-03-08 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0