missade gossip girl

Hej alla läsare!
Emelie och jag fick inte gå på promenad för det började bli mörkt,
så vi lagade middag och när jag hade ätit och kollat lite på max när han spelade spel,
så var jag tvungen att gå hem, vet inte riktigt varför men Emelies pappa ville typ det för det är skola imorn.
Missade Gossip girl! fan också,
Men jag ska leta på deras sajt om man kan se programen, vet någon om man kan det ?

Iaf så hann jag och Emelie inte ta mer bilder men ni kan väl få se på några bilder jag inte la in i förra inlägget !


sry att ja klippte bort våra fejs, men såg lite dum ut (A)

Hahah emelie kastade påsen med burkar när vi tog kort xP

Usch, usch vilka tjocka ben jag har :'(

hehheeh

Men nu ska jag tvätta bort sminket och ta på mig pyjamas, sen ska jag svara på frågorna,
PÖÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0