mätt som en .. ko ?

uff, är jätte mätt, kommer spricka känns det som, känner mej som en ballong som har fått för mycket luft i haha. Kommer inte riktigt ihåg hur man ska göra. Det finns ju ett sätt.. när man känner sig helt uppsvullen så ska man typ dricka varmt vatten tror jag.

Ska göra det, skit.. hinner inte träna, ska se 3 program i rad på femman från klockan 8, och ska nog blogga lite efter det och sen sova så hinner inte träna efter heller. Ska sova tidigt idag, men jag ska springa runt huset några gånger haha, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tränar du hela tiden :o

2009-03-17 @ 19:55:49
Postat av: Nora

Haha jag försöker :)

Men har bestämt att jag får träna högst 3 gånger i veckan för jag vet att det inte är bra och träna varje daag =)

2009-03-17 @ 22:58:52
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur tränar du ? situps, armhävningar eller vadå ? :)

2009-03-18 @ 17:19:22
Postat av: Nora

Nope haaha,

går in på youtube och google och söker på t.ex smalare lår eller nått sånt. Det brukar för det mesta vara benböj, upphopp(grodhopp), och sånt där jobbigt ! :)

2009-03-18 @ 20:22:03
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0