inlägg utan bild, tråkigt?

En fråga till er, tycker ni att inlägg utan bild är tråkigt ?

jag kan tycka det ibland, men det är ju ganska svårt att ha bild i exakt varje inlägg,
jag försöker ha en bild i alla inlägg men jag har ju inte speciellt många bilder, de e de...

Men nu ska jag torka håret, klä på mig pyjamas och äta chips och kolla på en film som jag haft på datan rätt länge nu, jaa här försöker man vara nyttig men chips kan jag inte leva utan haha.
Men aja, jag skriver väl några inlägg efter filmen. Vill inte förlora mina läsare
Några ska säkert sova snart eftersom VISSA har skola imorgon, men inte jag hihii, suckers

 
där har ni en bild där man ser mej bra, usch ser verkligen hemsk ut, typ inge smink, bara läppglans och mascara tyyp men vsg iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa inlägg med bild är mycket roligare, vissa kollar ji tillochmed bara på bilder :P

2009-03-10 @ 13:11:48
Postat av: okänd

vet inte, du kan väl ha bild om du vill, vorre ju trevligt med bilder men det här är ju en blogg, ska man inte skriva om sin dag då, trodde jag :P?

2009-03-12 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0