''ingen rubrik''

Hejj, (:
Äntligen fredag, skönt med helg och allt,
va ska ni göra i helgen ?
Jag ska åka till Emelie och sova där:)

Men aa iaf kom jag hem från odenplan nyss,
jag och rebecca skulle fika. Men sen ville vi ha kakor från ica,
fast det sutade med att vi bara köpte en chai latte eller hur det stavas,
det var jätte gott ! Alla som inte har smakat det, köööp det !
Från Wayne's cafe, det är bara där det är gott sa rebecca^^
Sen så såg vi Elham och Maria i donken och pratade lite med dom typ (:
Men sen klockan 5 så skulle rebecca hämta sin lillebror så ja, hon åkte hem.
Snart ska jag till Solna med Louisa, vi ska väl bara chilla där typ ;D
Sen ska hon komma hem till mej och försöka hjälpa mej med min design.
Vill ha en ny igen, hehe.
Men jaa, senare ska jag väl antagligen kolla på filmerna jag skulle se igår,
Det här blir en vanlig mysfredag typ, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0