inga jeans blev det

Hittade inga speciellt fina jeans i solna men ska nog åka till kista imorgon då. Dom där i Gina tricot va inte tajta på mej och jag gillar bara tajta jeans så det blev ett nej tyvär. Men ja, snart ska jag möta Elise i Kista, vi ska till Pappa. Vet inte vad vi ska göra där, kanske äta eller nått, han gör nämligen jätte god mat, men hoppas det inte är dolmar för det har jag inte kunnat äta sen jag spydde upp dom ( ursäkta om ni blir lite äcklade ) , och jag kan inte äta nånting jag nån gång spytt upp.

Åt t.ex jätte många rödbetor ( ni vet såna man brukar äta med pitti panna ) en gång i sexårs, åt typ 20 st ?
Sen på lunchrasten så spydde jag, och så såg jag dom och allt och blev fett äcklad,
har inte kunnat äta rödbetor sen dess !
Och det va ju typ 8 år sen kanske !



en ful bild, men har ingen annan jag inte har haft i bloggen tyvär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0