home

Nu är jag hemma igen, usch vad jobbigt det är att prova jeans, antingen är dom för små eller för stora eller så ångrar jag färgen. Det tar alltid så lång tid att hitta rätt storlek på jeans, därför köper jag inte jeans så ofta, eller okej det är inte därför, faktiskt så är det för att jag inte gillar jeans så jätte mycket, det är ganska obekvämt tycker jag.

Men jag hittade tillslut ett par från gina tricot som va ganska fina, bara 400 kr.
Men jag vet inte riktigt, jag kanske ångrar mej senare, men jaa.. då är det väl bara att lämna tillbaka dom.
Sen så köpte jag också toningsfärg, mörkbrunt.

Jag vet inte riktigt om jag ska göra mycket mer idag, kanske åker till solna eller kista igen för att jag ska leta efter någon vårjacka, annars gör jag det imorgon för är jätte trött just nu.


Här är det jag köpte hem med mej idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0