hm..

Hmm.. läste nyss emelies söta blogg.. hon skrev att barn ska få äta vad dom vill och när dom vill och sånt.. man ska inte tänka mycket på vikten när man är liten.. det är faktiskt sant men jag är liksom fett tjock. Jag menade inte att jag skulle banta i förra inlägget. Jag vill bara få en fin och platt mage och smalare lår. Ibland vågar jag inte vara i tajt linne ens och jag skäms när jag har jeans eller leggins även fast jag älskar att ha leggins!

Asså jag menade ju inte att jag tycker att alla som är lite missnöjda med sin kropp ska banta, för det ska man inte. Det är inte bra att banta när man är under 16 tror jag ..För då växer man fortfarande.
Hoppas ni inte trodde lite fel nu haha, men jag är itne missnöjd... jag vågar liksom inte ens ha bikini!
Men nu ska jag iaf läsa lite mer bloggar, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0