hittade min mobil

Tjena mittbena,om det va så man sa !
Idag har jag inte gjort mycket, men hittade min mobil på morgonen som tur vad !
Har iaf bara varit i skolan. Vi fick tillbaka våra matteprov, fick 6,5 av 18, mycket mycket dåligt.
Så måste gå till Omprov klockan 8 på måndag, fett jobbigt, får väl sova tidigt då.
Idag så ska jag åka till solna med Louisa, jag vet att vi gör det hela tiden, klaga inte haha.
Vi gillar solna ! :)
Men jag ska leta efter jeans, såg ett fint par på gina tricot som jag kanske ska köpa,
hört att det är inne med slitna jeans i år !
Sen ska jag typ gå på promenad eftersom jag har bestämt att gå promenad 4 gånger i veckan.
Mer ska jag nog inte göra denna torsdag.
Måste bestäma vad jag ska göra i helgen också !
Vill inte sitta hemma och kolla på filmer på lördag, sånt gör man ju på fredagar hihi !

Aja bjuder på en gaanska gammal bild som jag typ ser ut som ett mongo på ?
Aja nu ska jag äta lite mellis, pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0