fredag den 13

Har nyss ätit, usch.. fredag den 13e har verkligen varit otur föör mej asså!
Först försov jag mej och fick stressa fett mycket till skolan..
Och bara för det har vi ingen drama och börjar en halvtimme senare!
+ att vi fick ha NO i typ 2 timmar eller nåt ,
eftersom halva klassen har NO och halva drama på fredagar ..
sen efter draman har vi NO och andra gruppen drama.
Iaf så öhm.. ja.. det är väl bara det tror jag ?
Eller juste..
Jag skulle liksom sparka upp dörren i skolan , asså istället för att öppna.. ni fattar säkert huuh ?
Sen så gick glaset baa sönder !!!!
Ja baa shiiit,
som tur vad så va bara typ nassim, abtin, kristoffer, vendela och natalia där, och kanske nån mer, kom inte ihåg.
Och jag tror inte att dom säger till läraren, fast typ halva 7A vet ju också kom jag på!
HOPPAS att ingen säger till läraren för då kommer jag säkert få betala..
Jaa sen här hemma hade jag sönder mammas favortit skål :$
Så kommer nog köpa en ny till henne i present också,
Om det finns, annars köper jag en liknade bara,
Men nu ska jag kolla lite på tv typ,
filmerna jag laddar ner är skiit sega -.- !
Aja, puss




En gammal bild på mej, Keicha och Delphi från i somras i grönan<3
saaaknar sommaren, saknar solen och varmheten och grönan hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0