föörlåt mej

Hejsan, förlåt mej att jag inte har skrivit så mycket hitils,
men Natalia och jag har typ varit lite upptagna kan man väl säga.
Vi har kollat på film, tv och suttit vid datan haha.
Hmm.. jaa, jag sitter här framför datan med godis och cola,
fy på mej, jag som skulle försöka äta nyttigt !
Men jag börjar väl på måndag.
Kollar iaf lite på Let's dance också eftersom min tv på mitt rum funkar nu hehe !
Aja, resten av kvällen ska jag väl typ blogga, kolla på film och sitta lite vid datan kanske ?
Men förlåt att det inte har blivit bilder i vissa inlägg.
Hade tänkt och ta lite ego bilder på mej idag haha,
men sitter ju liksom med tushpenno streck i hela ansiktet som inte går bort !
Men tar lite bilder imorgon för då kommer ju strecken säkert ha gått bort för jag tänker tvåla dom,
eller vad man nu ska säga hhiih .
Men nu ska jag typ... nörda mej lite med playahead och facebook, puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0