det stör mig !

Men gud va folk komenterade det dära videoinlägget,
brunett dessie och fjortis ?
vadå brunett dessie , shit  -.-
Är ni nöjda nu, jag tog bort videoklippet..
Men ska försöka göra ett nytt försök någon gång da.
Men asså det stör mig när folk säger fjortis till mej, för jag vet själv att jag inte är det !?
Bara för att man har varit det en gång betyder det inte att man är det för alltid.?
Det finns ju vissa sånadär ordspråk eller va det heter som dom säger t.ex ;
En gång tjallare, alltid tjallare, men man kan inte säga En gång fjortis, alltid fjortis.
Det tycker iaf inte jag,
eller är det för att jag sminkar mej mycket ?
jaa, jag erkänner.. jag sminkar mej lite mer än normalt kanske.
Men jag är såå ful utan smink, ser ut som ett troll..
Försökte ju va utan smink en gång men då klagade alla bara på att jag va så ful
och att jag hade skit mörka ringar under ögonen och blablabla,
ni som går i min klass och har gått i min klass i mina gamla skolor vet ju själv hur ful jag är utan smink ?
Inte för att jag är fin med smink men ser mycket bättre ut iallafall !



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har gått i din skola och så du är inte ful

du är för fan söt

och ta inte åt dig va dig själv bara<3

2009-03-17 @ 20:32:41
Postat av: Nora

tack så mycket, det glädjer mej att någon tycker det :)



jag är mej själv till 100% bara kanske med lite extra smink, har faktiskt alltid funderat på när folk säger va dej själv om dom menar i klädstilen och sminket också :O :)



2009-03-17 @ 23:00:33
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag menar skit i vad andra tkr, vad dig själv

fortsätt den du alltid har varit lixom ta inte åt dig. din blogg är bra riktigt bra Go girl (;<3

2009-03-18 @ 20:59:54
Postat av: Nora

jahaja hehe :)

ja försöker med det, tack ;D <3

2009-03-18 @ 21:21:06
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0