wild child :)

Tjooue
Vi hade ingen idrott så slutade lite tidigare idag!
Idag har det väl varit rätt okej i skolan. Väldigt tråkiga lektioner men bruka ändå aldrig göra nått :P
På spanskan hade vi läxförhör och jag gissa typ på allting för jag hade inte övat :O
Trodde det va tills imorgon, gud va jag hatar min spanska lärare Helga !
Har lust att byta språk bara för henne, men tror inte jag gör det :P

Iaf å sitter jag med mjölk och chips haha. Lollo ska komma hem till mej idag och vi ska typ chilla ute först och sen kolla på Wild child på datan! Har hört att den är as bra.
Men hon slutar typ halv 4 så jag ska nörda mej lite med super mario och playahead haha :)
Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0