taaz är skoj

Är väldigt dålig på rubriker, men iaf så har jag hållt på med jätte många bilder på taaz, hahaha. Men tyvär vill jag inte visa er dom för alla blev helt misslyckade ! :)

När mamma kommer hem så ska vi fortsätta med garderoben. Hon är hos tandläkaren.
Vet inte om jag hinner fixa garderoben :O Ska vara med Elham i typ en timme snart, för hon sover hos natalia hela sportlovet men natalia ska på typ fotbollsmöte, så jag är snäll som underhåller elham lite dårå haha:)

Sen kommer jag säkert komma hem vid 7 eller nått, och klockan 8 ska jag se den rätte för rosing, fett tråkigt men har lust att kolla på den bara haha, och jag måste sova ganska tidigt eftersom jag ska upp typ halv 10.
Ska ju gå min promenad, och sen äta, och fixa mej, och möta rebecca i t-centralen. Och natalia och elham skulle kanske hänga med, får man väl hoppas dårå ! :)

Oj blev väldigt långt inlägg haha, aja nu ska jag kolla på the hills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0