SPOORTLOV !

Äntligen sportlov! guud va skönt! Sovmorgon, ingen skola och aah haha. Behöver inte sova tidigt heller (:
Va ska ni göra på sportlovet ?

Själv ska jag typ om nån timme till uppsala och sova hos Roxana som jag inte har träffat sen början av hösten 2008 !
Sen på torsdag ska jag till min mormor i norrköping. Vill inte men måste för hon dör nog snart haha.
Iaf kommer det bli jätte kul att träffa roxana, och så är det första gången jag åker till uppsala också:)

Men nu ska jag typ fixa mej lite, ha ett bra sportlov, hejdå ! :)



En skiiiiiit gammal bild på mej och roxana<3

Kommentarer
Postat av: louisa

ja ska till sälen imorgon :D

2009-02-24 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0