romme :D

Hejsan !

Asså Romme va typ fett roligt, men inte så roligt som jag trodde det skulle bli. I bussen va det fett tråkigt, vi kollade på grease som jag sett typ 3 gånger. Sen stog vi i kö för att ta våra skidor i typ 20 min. Men sen så åkte jag och Elham barnbakarna hhaha. Jag lärde mej svänga och allt! Men jag åkte typ in i skogen och fastnade med foten typ. Så va jag där i typ 10 min, och mitt batteri på telefonen tog slut så jag kunde inte ringa någon. Men sen fick jag hjälp av en människa XD
Fast jag va tvungen att ta av mej skidorna och gå ner för hela backen för jag hade sååå ont i foten.
Men aah, jag sa ju till mej själv att jag måste  åka åtminstonde röda backen idag, så när natalia och alla gick och lämna sina skidor så åkte jag den! Det va as läskigt fast ganska kul. Ångrar fan att jag inte åkte den mer gånger innan.

Aja, nu ska jag duscha och sen nörda mej lite framför tv:n om det finns något.

Föresten så blev det typ inga bilder från romme tror jag, men om jag hittar någon från någons blogg kan jag ta därifrån hehe. Aja ha det bra allihopa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0