omg ! XD

haha jag är väldigt modig som vågar lägga ut den här bilden på mej och emelie när vi typ va 9 år eller nått ! Emelie hitta den på sin data hahah, guud va ful jag va asså !! Säger inte att jag är fin nu, men ser bättre ut än då iaf haha !

och kom ihåg att det här är typ 5-6 år sen, mobba mej inte xD !



hoppas inte emelie blir arg nu, för hon ser ju inte precis så normal ut hahah, men hon va söt faktiskt. Och hon har ju den på sin pea såå.. haha. Mår iaf bra nu så imorgon eller aah idag så ska jag träffa henne. Najs! Har inte träffat henne på en månad typ :O<3  Aja haha ska sova, skriver imorgon, eller idag eller va man ska säga! Eftersom klockan är över 00.00 (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0