mormor imorn :/

Imorgon ska jag åka till min mormor i Norrköping,
hon har ingen data så det kommer bli väldigt tråkigt !
Men kommer mobilblogga men det kommer inte bli några bilder då, för vet inte hur man gör.
Vet ni hur man lägger bilder i mobilinlägg ?

jaa, det är inget jag längtar efter. Vi ska vara där till söndag, usch va tråkigt !
Känner typ inga där så får umgås med min mormor som bara sover, äter och spelar yatzy ?
mm, väldigt kul ...
Det kommer säkert bli tråkigt utan bilder i inläggen då,
jag tycker iaf att inlägg utan bilder är tråkigt, men om någon kan förklara hur man lägger bilder,
så blir det ju roligare för er :)
Men nu ska jag typ .. eh ja vet inte, sitta vid datan kanske .
pusshej<3



en skit ful och gammal bild, men har inte så många så ni får nöja er med den ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0