lollo sover här<3

Wild child ägde! Det var den bästa film jag sett hitils i år. Om ni ska på bio så kolla på den! Om ni är killar tycker jag kanske inte det. Den är nog mest för tjejer. Ger den betyg 4,5 av 5 haha. För man visste typ lite vad som skulle hända, eller jag visste det för alla filmer är nästan likadanna. Jag grät skit mycket haha, men jag gråter nästan alltid xD
Den var inte precis jätte sorglig men man kanske får nån liten tår. Vill inte säga va som händer precis för då kanske jag förstör för nån men det handlar om en tjej som börjar i en ny skola i england. Typ en tjejskola. Sen säger jag inte mer haha.

Men iaf kom louisa till mej ungefär vid 4. Vi gick till donken i akalla, sen flumma vi lite bara :)
Sen kollade vi på tv och satt lite vid datan, nu kollade vi nyss klart wild child. Det blev för sent för henne att åka hem eftersom hon bor långt borta så hon ska sova över haha. Hon börjar ändå typ 9 imorgon så hon får gå härifrån typ lite senare än mej bara.

Men nu ska vi se P.S I love you och sen vet jag inte, skriver senare ikväll, pusshej<3


 SKIT GAMMAL BILD, typ från september 08 ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0