lista

Har fett tråkigt men det kanske inte är så roligt för er att läsa om det här, men ni kan ju kopiera och lägga i eran blogg annars om ni inte har blogg kan ni ju läsa för skojs skull haha (:


OM DIG:
Du heter? Nora Ayeb
Du är född? 26 december
Du bor?  Akalla

Du gillar? mina vänner
Du älskar? öh. familj och vänner (:
Du hatar? falskhet !


 

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? mobil
Myskväll eller festkväll? beror på
Tjejkompisar eller killkompisar? både och
Krulligt eller platt hår? platt
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? vet inte
Kramar eller pussar? kramar
Blåa, gröna eller bruna ögon? gröna tror jag. Eller blåa :)
Öl,cider eller vodka? Cider
Långt eller kort hår? långt

FRAMTID:
Hur många barn? om jag vill ha, så 2 st tror jag.
Namn? vet inte 
Gifta dig? nja, vet inte.
Arbeta? jaau
Bo vart? vet inte, men det ska va fint (?)


DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? ja
Kramat någon? ja
Gråtit? japp
Saknat någon? jaao
Tyckt synd om någon? nää
Druckit alkohol? nope
Träffat någon ny grabb? nää haha (:

FAVORIT:
Låt? vet inte
Person(er)? .....
Dag? lördag
Kläder? tights
Musik genre? House eller r'nb
Mat? godis ? :)
Radio Kanal: 107.5

DIN DATOR:
 Hur många ikoner har du på skrivbordet? vad e de ?
Hur många är online på din msn? 28
Vart står din dator? på mitt skrivbord
Har du Bilddagboken? nej
Har du Facebook?  ja, Nora Ayeb@
Har du Playahead? ja, SAHJK@
Hur många bilder? 402 st.

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? okej bra, kommer direkt efter skolan<33
 ditt fjärde skickade sms? är du arg/ledsen :(<3 ?
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från? Tyvär kan inte idag:(<3. Från Milina
Ringsignal? vet inte, typ ring ring haaha ? XD
Sms signal? Typ nokias -.- ?
Har du några sparade meddelande? najj
Vem är överst i din kontaktlista? Abir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0