flummdag :D

Hejsan, jag är tillbaks!
Det var jätte roligt med rebecca idag !
Vi åkte skridskor mitt i gallerian haha, asså man fick låna skridskor där,
typ vid footlucker, det va typ en jätte liten isbana där, men de va inte is, de va typ nått annat x)
Det var baara småbarn där, så kommer vi, jätte dåliga på att åka skridskor haha,
alla glodde på oss !
Det var några killar som typ tog kort på oss eller nått :O !
Fett pinsamt, men det var roligt haah !
Sen kollade vi runt, rebecca köpte ett par jätte fina jeans legins och en parfym till sin mamma,
Vi åt på donken, och hade lite kul i BR, med en jätte stor nalle haha.
Jaau, den här dagen måste man göra om, här har ni några bilder från idag :)



min och beccas kuung :D<3

Becca äger på att åka skridskor ;)

Våra, eh skridskor x) ?

Hahaha, rebecca trodde man sa som man stavar xD

ja och teddy xd

söta rebecca :)

sry att ja täckte ansiktet men såg helt misslyckad ut XD

Jag är proffs ;)

hade lite problem med att sätta på mej skridskorna x)

jag och becca :D

sry att bilden blev så liten, men ser cp ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre Eden?

2009-02-25 @ 21:38:36
Postat av: Nora

aa :)

2009-02-25 @ 21:50:05
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: rebecca / eden

:O vem fråga om de va jag ? ;D

hahahaha , vi hade grymt roligt jöö , loveu nora

2009-02-26 @ 10:25:57
Postat av: Nora

hhaha vet inte, den skrev inte sitt namn:)

aaah, vi hade ROLIGAAST :D

loveu to <33

2009-02-26 @ 10:53:30
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0