fettisdag

Idag är det fettisdagen ( semeldagen ) då man brukar äta sej fet med semlor! Men själv så gillar jag inte semlor speciellt mycket. Visst dom ser ganska goda ut när man kollar på dom men jag tycker inte att dom är goda,
plus att man blir jätte fet, och den här veckan ska jag försöka äta nyttigt och så.

Iaf så ska jag ut och gå nu, sen ska jag äta frukost,
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Tror bara att jag ska fixa klart sminkbordet och sen fixa garderoben.
Det tog ju 3 timmar med sminkbordet. Garderoben är nästan dubbelt så stor,
så den kommer säkert ta typ 5 timmar eller nått !
MenMen ha det så trevligt på fettisdagen ni, goodbye (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0