åker hem idag

Godmorgon alla söta och glada !

Jag och roxana vaknade för typ 1 timme sen. Vi kollade bara lite på alla älskar raymond och nu håller roxana på att göra frukost hehe.
Idag ska jag åka hem ungefär vid 4. Helgen har gått skit fort. Men jag får väl hälsa på någon mer gång kanske på påsklovet eller någon annan helg.

Aja nu ska jag skicka lite låtar från roxanas mobil, förlåt att jag inte har bilder i dom senaste inläggen, men det är ju roxanas data, så hon har inga bilder på mej eller typ oss, men ni kan ändå få en söt bild på henne ! <3



Kommentarer
Postat av: egegr

Roxana i oxhagsskolan som kommer från ett arabland?

2009-02-22 @ 14:05:24
Postat av: Nora

Roxana som gick i oxhagsskolan för typ 2 år sen, hon kommer från iran och kurdistan (?) :)

2009-02-22 @ 17:26:14
Postat av: sofia

Jaa det är det och hon är så himmla söt

lova u roxi!<3 älskar dig nora också!<3:)

2009-02-24 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0