5 saker ni inte vet om mej

Bloggen är inte så jätte personlig har jag märkt, ni som läser den och inte känner mej så bra vet ju inget om mej,
men jag ska börja med att skriva 5 saker många inte vet om mej ! :)

1. Min pappa är död, men jag har en styvpappa som är skild med min mamma.

2. Jag va wannabe fjortis förut, ( typ år 2008 )

3. Jag är inte nöjd med NÅGONTING på min kropp !

4. Jag har bott i hjulsta när jag va liten ,

5.
Jag har varit vegeterian 7 gånger x)



jaa, det där kanske inte många visste,
om det är någon som vill fråga nått om hur min pappa dog eller nått så ärre bara att fråga på,
jag blir inte ledsen när folk frågar. (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur dog din pappa ? :/ :O

2009-02-26 @ 11:45:12
Postat av: Nora

nja inget speciellt hände,

han somnade bara in,

han hade typ hjärtproblem eller nått

2009-02-26 @ 11:51:18
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du visa några bilder från när du va fjortis ? :O

2009-02-26 @ 13:24:32
Postat av: e

du är vell fortfarande wannabe, nora?

2009-02-27 @ 14:28:15
Postat av: Nora

haahahahhahahahahah, det var det roligaste jag hört ppå länge....



måste bara skratta klaaart, haha väänta väänta ;)

2009-03-01 @ 13:10:40
URL: http://nnau.blogg.se/
Postat av: Nora

sådärja,

har inte skrattat så mycket på ett tag, tack!



men du, du har noog inte sett mej när jag va wannabe asså.. !

å du har nog inte sett mej nu heller,



du kan skriva hela ditt namn också för ja vet ändå vem du är gumman .

och ja vet att du inte har sett mej på länge,

sen sexan faktiskt !

gulliga du, vissa tycker att jag tar lite wannabe fjortis bilder, men låt dej inte luras av det, jag är inte wannabe fjortis ! :S

2009-03-01 @ 13:13:32
URL: http://nnau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0